Kamis, 19 November 2015

Pemulihan Home Untuk berpeluh Palms Bahawa Anda Boleh Cuba di Rumah Anda

Pemulihan Home Untuk berpeluh Palms Bahawa Anda Boleh Cuba di Rumah Anda

A kelapa berpeluh adalah keadaan semula jadi yang berlaku dalam setiap manusia alternatif. Sesetengah orang pada umumnya malu dengan berlakunya apa-apa jenis keadaan. Rakyat umumnya tidak tahu bagaimana untuk melawan balik dalam apa-apa jenis situasi. Dari segi perubatan ia dikenali dengan hiperhidrosis nama. Sangkaan ini sering membuat anda tidak selesa. Tetapi terdapat banyak ubat semula jadi untuk merawat hiperhidrosis. Rawatan yang terbaik untuk berpeluh tapak tangan melayan tangan dengan rawatan kejutan elektrik iontophoresis yang agak rendah. Teknik ini telah menjadi sangat popular di kalangan ahli sains yang telah melakukan penyelidikan semua melalui untuk membuktikan bernilai.

Diet yang sihat diperlukan untuk dikekalkan untuk mengelakkan keadaan sedemikian. Pengambilan makanan berminyak, bawang putih, brokoli, dan asparagus mesti dihentikan. Makanan yang kaya dengan iodin perlu diambil dalam nisbah yang lebih besar. Minum teh sage adalah alat yang membantu dalam memerangi tapak tangan berpeluh. Zink mengurangkan peluh badan dan bau yang tidak baik. Tetapi jumlah yang berlebihan pengambilan zink boleh menjadi masalah bagi mana-mana ia memotong bekalan tembaga jika ia digunakan sehingga masa yang diregangkan. Menggosok kedua-dua tangan dengan serbuk boleh mengurangkan jumlah peluh dan dengan itu melawan tapak tangan berpeluh.

Alkohol boleh menjadi alat yang berguna untuk mengurangkan penjanaan berpeluh dalam sawit. Alkohol biasanya 40% daripada penyelesaian boleh digunakan untuk menyerap kelembapan yang berlebihan. Alkohol boleh membuat tangan anda bersih dan jelas jika ia digunakan di bahagian yang betul. Dermatologi juga pergi dengan idea menggunakan Drysol. Drysol boleh menjadi sedikit gatal tetapi kesannya adalah perasan cepat. Tangan boleh juga direndam dalam teh untuk mengurangkan pengeluaran berlebihan berpeluh. Teh mengandungi beberapa elemen seperti asid tannic yang boleh membantu dalam mengurangkan peluh. Selepas teh permohonan itu ia perlu disimpan selama 10-15mins untuk keputusan yang lebih baik.

Beg Rosin juga boleh membantu melawan seseorang yang terhadapnya tapak tangan berpeluh. Kehadiran beg Rosin di dalam poket yang betul boleh mengurangkan kesan. Beg Rosin mudah didapati di kedai-kedai sukan. Sebelum bersalaman seseorang perlu merebut beg Rosin itu. Beg membantu penyerapan kelembapan yang berlebihan. Satu nasihat profesional yang datang dari doktor boleh membantu dalam berjuang dengan tapak tangan berpeluh. Iontophoresis adalah rawatan yang terbaik untuk mengurangkan pengeluaran berlebihan berpeluh. Remedi rumah semula jadi untuk tapak tangan berpeluh boleh sangat membantu untuk memerangi situasi sedemikian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar