Kamis, 19 November 2015

Tujuh Perkara kritikal yang Anda Perlu Tahu Sebelum Anda Beli tilam Underlay magnet atau Pad Overlay

Tujuh Perkara kritikal yang Anda Perlu Tahu Sebelum Anda Beli tilam Underlay magnet atau Pad Overlay

Jika anda sedang mempertimbangkan untuk membeli pad tilam magnet, atau dikenali sebagai mendasari magnet atau lapisan magnet bergantung kepada apa yang negara anda tinggal di, anda perlu memahami tujuh faktor kritikal. Jika tidak, anda boleh mendapatkan diambil kesempatan oleh pemasar dan anda juga boleh membuang wang anda ke dalam tandas. Ini penting walaupun anda hanya menyiasat terapi magnet dan tidak cukup memutuskan jika ia adalah untuk anda.

Tujuh Perkara yang anda perlu tahu.

Nombor satu

Anda perlu mendapatkan produk berkualiti tinggi, dengan harga yang terbaik mungkin.

Ini bunyi yang begitu mudah tidak, tetapi anda boleh membayar lebih untuk pad tilam berkualiti daripada apa yang anda perlu, anda hanya perlu tahu di mana untuk melihat.

Terdapat produk di luar sana yang sangat murah, dan ada sebab yang baik untuk ini. Ia mungkin sesuatu yang berkualiti rendah, dan mungkin akan dibuat di China, dengan kawalan kualiti yang sedikit atau tiada.

Untuk memetik David Haymes dari Haymes cat empayar "Anda akan mendapat apa yang anda bayar dalam kehidupan" dan ia adalah benar. Matlamat anda adalah untuk mendapatkan produk yang terbaik untuk harga yang terbaik.

Nombor Dua

Kekuatan magnet adalah kritikal. Anda mahu kekuatan magnet anda untuk magnet individu untuk melebihi 1000 Gauss, dan jika boleh 1200 Gauss akan menjadi lebih baik. Ini akan memberikan anda manfaat yang paling. Terdapat banyak pad tilam magnet yang mempunyai magnet lebih lemah, sehingga menjauhkan diri daripada mereka.

Terdapat juga produk yang mengukur kekuatan magnet mereka berbeza hanya untuk menipu kamu.

Terdapat dua kaedah yang digunakan untuk mengukur kekuatan magnet.

Teras Gauss (juga dikenali sebagai Gauss dalaman)
Permukaan Gauss (juga dikenali sebagai Gauss luaran)
Panduan mudah difahami ini adalah untuk memahami bahawa "Core" Kekuatan ialah 3.9 kali lebih daripada kekuatan permukaan. Sebagai contoh pad tilam banyak mempunyai kekuatan permukaan magnet 900.

Oleh itu 900 X 3.9 = 3.510

Sekarang jika pembekal adalah untuk menulis kekuatan magnet sebagai 3510 Gauss dan anda tidak menyedari bahawa terdapat dua kaedah pengukuran, anda akan berfikir bahawa 3510 Gauss adalah lebih kuat daripada 900 Gauss betul?

Jika anda mencari ini melakukan pengiraan anda, atau hanya beralih kepada pembekal lain.

Al pembekal perlu menggunakan permukaan Gauss.

Magnet juga perlu semata-mata menunjuk utara (iaitu utara magnet, bukan ke arah yang sebenar) kerana ini akan memberikan anda manfaat yang paling.

Nombor Tiga

Anda perlu tahu di mana produk itu dibuat. Hari-hari ini banyak syarikat yang bergerak di luar pesisir pantai untuk menggunakan tenaga kerja yang lebih murah dan bahan-bahan yang lebih murah. Kadang-kadang ini berfungsi dengan baik, tetapi lebih kerap daripada tidak, bahan-bahan mentah yang digunakan adalah rendah dan tahap kemahiran tenaga kerja yang rendah.

Jika produk yang tidak menyatakan negara pembuatan maka ia adalah mungkin kerana mereka tidak mahu anda tahu.

Nombor Empat

Semua produk terapi ini tidak dicipta sama.

Kualiti dan reka bentuk adalah penting dalam semua aspek produk. Menyemak bahan-bahan produk itu dibuat daripada, seperti kain yang digunakan, dan menyemak reka bentuk produk.

Adakah mudah untuk meletakkan ke dalam kedudukan?

Adakah ia kuat dan ia akan berlangsung jumlah masa yang munasabah?

Adakah ia mempunyai penutup boleh dibasuh, adakah penutup boleh tanggal?

Nombor Lima

Produk mesti menjadi selesa dan ia mesti bekerja.

Adalah lebih baik untuk membeli mendasari tilam yang direka dengan magnet di bahagian atas kain sokongan supaya magnet paling dekat dengan kulit yang mungkin. Jika magnet berada di bahagian bawah kain sokongan, mereka akan kehilangan sebahagian besar daripada kekuatan mereka mendapat melalui fabrik bahkan sebelum mencapai badan anda. Ini adalah satu kesilapan kebanyakan pengeluar pelancong.

Tetapi ia masih perlu selesa, jadi bahan asas buih berbelit adalah yang terbaik.

Nombor Enam

Pilihan untuk pelbagai saiz adalah penting kerana ramai orang tidur di atas katil saiz yang berbeza. Jika anda mempunyai "King Size" maka anda ingin memastikan anda boleh mendapatkan tilam untuk muat. Ini mungkin berbunyi bodoh, tetapi terdapat beberapa barangan perkilangan yang hanya membuat tiga saiz.

Terdapat beberapa orang juga mahu versi yang lebih kecil untuk perjalanan. Memutuskan apa yang anda perlukan dan pastikan bahawa pembekal mempunyai saiz yang sesuai untuk keperluan anda.

Number Seven

Adakah apa-apa bonus yang ditawarkan? Jika ada bonus maka anda perlu mengambil kesempatan daripada mereka. Beberapa pembekal memberikan anda satu bantal percuma atau dua, tetapi saya telah melihat satu pembekal memberikan $ 176 dolar untuk produk bonus semata-mata kerana mereka serius tentang membantu keadaan anda. Kesimpulan nilai pakej yang paling suite keperluan anda, tetapi pastikan anda tidak membayar untuk bonus dengan membayar terlalu banyak untuk produk di tempat pertama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar